it´s too late to be late again

Články

Adventní běh 2017

Počasí je jako na houpačce a dva nadšenci se vydávají trochu zničit.

Že dneska vyběhnu, jsem věděl. V týdnu nestíhám, a tak zbývá víkend. Chystám se a do toho mi píše kamarád Michal, že je nejvyšší čas na adventní běh. Jasně, pokecáme a ještě navíc dáme jednu z vyhlídek. Bílé kopce opravdu lákají. Teplota okolo nuly a občasné sněžení život běžci příliš nekomplikují, a tak vybíháme.

Stezka odvahy

Na cyklostezce je spíše bahno než sníh, to ale končí, když začneme stoupat k Vildenavě. Převýšení několik metrů a všechno je jinak! Děláme první fotky a vyrážíme do skutečného kopce. Ten končí na Jeskynní vyhlídce, stezka k ní je docela drsná. Naštěstí jsou tady řetězy, vlastně až teď v zimě dokonale plní svůj účel. I tak to klouže. Chvílemi zapomínám, že držím kameru, ta je naštěstí opravdu outdoorová a podmínky snáší dobře.

Pohled z vyhlídky

Michalova adventní čepice s rolničkou vypadá v šedi oblohy a protějších lesů hezky kontrastně. Už před stoupáním jsme potkali běžce, který si možná myslel, že to máme hlavně na pohodu. Ale kdepak, my totiž po návratu na cyklostezku nemíříme domů, ale pokračujeme dál na Svatošské skály. Po 45 minutách ho míjíme podruhé, to už běžíme zpátky. A kousek před Loktem potkáváme další běžeckou dvojici. Předvánoční nedělní dopoledne.